ŞokNet İnternet Hizmetine Nasıl Başvurabilirim?

ŞokNet internet hizmetine başvurmak için web sitemizi ziyaret edebilir, müşteri hizmetlerimizi arayabilir, Cepteşok uygulamasına girebilir veya size en yakın Şok Marketlere gidebilirsiniz.

Şoknet Yalın ADSL/VDSL ve Fiber Hizmeti Alınabilir Mi?

EVET, ADSL internet veya yüksek hızlı VDSL/Fiber internet hizmeti yalın olarak alınabilir.

Şoknet’ten Modem Almak İstiyorum, Nasıl Alabilirim?

Müşteri Hizmetlerimizi +90 850 800 0765 arayarak sesli onayınızla VDSL modem talebinde bulunabilirsiniz. Talebinizin ardından modeminiz 2 iş günü içerisinde anlaşmalı olduğumuz kargo firmasıyla kapıda ödeme seçeneği ile tarafınıza gönderilir.

Şoknet Modem Ücretleri Ne Kadar?

Bireysel abonelerimize talepleri doğrultusunda sağlanan yüksek hızlı performans sağlayan kablosuz özellikli VDSL modem kredi kartı ile kapıda ödeme seçeneğiyle 960 TL gibi bir ücretle sunulmaktadır.

ŞokNet İnternet Hizmeti Ne Kadar Sürede Bağlanır Ve Aktif Hale Gelir?

Başvurunuzu yaptıktan sonra genellikle 2-7 iş günü içinde internet hizmetiniz bağlanır ve aktif hale gelir.

ŞokNet İnternet Hızım Ne Kadar Olacak?

Seçtiğiniz internet paketine ve bulunduğunuz bölgedeki altyapıya bağlı olarak, ŞokNet size farklı hız seçenekleri sunar. İnternet hızınız, paketinize göre değişiklik gösterecektir.

ŞokNet İnternet Altyapısı Bölgemde Mevcut Mu?

Altyapı sorgulaması için web sitemizdeki altyapı sorgulama aracını kullanabilir veya müşteri hizmetlerimizle iletişime geçebilirsiniz.

ŞokNet İnternet Bağlantımda Sorun Yaşıyorum, Ne Yapmalıyım?

İnternet bağlantınızla ilgili sorun yaşıyorsanız, müşteri hizmetlerimizi arayarak destek alabilirsiniz. Uzman teknik ekibimiz, sorunlarınıza hızlı ve etkili çözümler sunacaktır.

ŞokNet İnternet Paketlerinde Taahhüt Var Mı?

Şoknet’te taahhüt yoktur, özgürlük vardır!

ŞokNet İnternetimi Nasıl Ödeyebilirim?

ŞokNet internet ödemelerinizi cepteşok uygulaması üzerinden veya şok marketlerden kolayca yapabilirsiniz.

ŞokNet Müşteri Hizmetlerine Nasıl Ulaşabilirim?

ŞokNet müşteri hizmetlerine +90 850 800 0765 üzerinden ulaşabilir, sorularınıza hızlı ve etkili yanıtlar alabilirsiniz.

ŞokNet İnternet Hizmetimi Nasıl İptal Edebilirim?

Şoknet’te TL yüklemeli ön ödemeli bir hizmet olduğundan İnternet hizmetinizi iptal etmeniz için herhangi bir evrak ve prosedür bulunmamaktadır. Dolayısıyla herhangi bir yükleme yapmazsanız internet hizmetiniz 10 gün içerisinde iptal olacaktır.

ŞokNet İnternet Bağlantımın Hızını Nasıl Artırabilirim?

İnternet hızınızı artırmak daha yüksek hız sunan bir pakete geçiş yapabilirsiniz. Detaylı bilgi için; 90 850 800 07 65 numarasından bilgi alabilirsiniz.

ŞokNet İnternet Paketlerinde Kota Var Mı?

ŞokNet, farklı ihtiyaçlara göre limitsiz internet paketleri sunar detaylar için web sitemizi ziyaret edebilir veya müşteri hizmetlerimizle iletişime geçebilirsiniz.

ŞokNet, Mevcut İnternet Aboneliğimi Taşımama Yardımcı Olur Mu?

Evet, mevcut internet aboneliğinizi ŞokNet’e taşımak için müşteri hizmetlerimizle iletişime geçebilir ve taşıma işlemleri hakkında detaylı bilgi alabilirsiniz.

ŞokNet Modem Kurulumu Nasıl Yapılır?

Şoknet’ten satın alınan modemler hazır kurulmuş olarak gelir. Kendi modeminiz için uzman teknik ekibimiz tarafından yapılmaktadır. Kurulum sırasında modeminizin doğru şekilde bağlanmasını ve ayarlarının yapılmasını sağlarlar.

ŞokNet İnternet Hizmetlerinde Kampanyalar Mevcut Mu?

Evet, ŞokNet belirli dönemlerde çeşitli kampanyalar sunar. Güncel kampanyalar hakkında bilgi almak için web sitemizi ziyaret edebilir veya müşteri hizmetlerimizle iletişime geçebilirsiniz.

ŞokNet İnternet Hizmeti İçin Teknik Destek Hizmeti Veriyor Mu?

Evet, ŞokNet uzman teknik destek ekibiyle hizmet vermektedir. Her türlü teknik sorun ve ihtiyaçlarınız için müşteri hizmetlerimizden destek alabilirsiniz.

 HEMEN BAŞVUR